Fericire.

Imi port corpul pe bratele tale. Imi las buzele conduse de sarutarile tale fierbinti. Vad apusul pe chipul tau si stelele, stralucind in ochii tai blanzi. Imi vorbesti, imi soptesti, ma atingi in miez de noapte, iar eu tresar la fiecare atingere de a ta. Esti aici. Doar fii acum si mai incolo. Povestile sa-mi devina realitate, alaturi de tine. Dorintele sa nu ramana doar dorinte. Sa-ti simt caldura buzelor cu varful limbii.  Degetele sa mi le plimb pe sira spinarii, pe corp, pe inima, pe suflet. Sa ma privesti fara sa-mi dau seama, sa vrei, sa-ti doresti, sa ai langa mine. Valurile marii sa se sparga de talpile tale si un ocean albastru sa se oglindeasca pe pieptul tau. Sa te privesc si sa nu ma satur. Sa te doresc, sa ma doresti, sa te vreau, sa ne avem,  Sa fii langa mine si sa-mi imaginez bunatatea lumii in ochii tai, sa te privesc si sa-mi imaginez frumuseti, sa-mi imaginez o intreaga lume in ochii tai. Doar in ochii tai.