Ce-ți spune inima ?

                                                                                        00:30

Lasă-mă să văd răsăritul și apusul în ochii tăi blânzi și dă-mi voie să te iubesc așa cum știu eu, iar dacă nu o fac cum trebuie, arată-mi tu cum se iubește și jur, te voi iubi înzecit.
Închide ochii și haide să ne gândim. Hai să ne amintim cât de frumoasă e viața și cum niciodată nu este îndeajuns să zâmbești, cum nu este îndeajuns o viață ca să iubesti, cum nu este îndeajuns o viață ca să te poți bucura de toate lucrurile frumoase și cum nu îmi este îndeajuns o viață, să te privesc.
Așează-mi un zâmbet pe buze cu fericirea ta și bunătatea ta.
Am învățat să te iubesc dincolo de trupul ce îmi zace în față. Pune mâna în partea stângă a pieptului meu. Simți ? Acolo îmi bați tu.

For me you are the best piece of art.

Am o slăbiciune pentru sufletele pierdute, iar ăsta e cel mai mare defect pe care îl pot avea.