Daca esti trist, citeste asta.

                                                                          E 00:30 și ora asta iar mă inspiră

Mai am câteva ore de dormit și nu o pot face.

E târziu și mă gândesc la trecut. Mă gândesc la mine și la voi.
Mă gândesc câți dintre voi ați suferit, câte lovituri v-a dat viața, prea devreme ? Cât a facut-o fără să vină cu instrucțiuni și fără să vă anunțe înainte, măcar să vă puteți pregăti puțin ?

Cu toții am făcut greșeli. Și eu am făcut. Am făcut greșeli, dar nu cu alți oameni. Am făcut greseli cu mine. Mi-am greșit, dar m-am iertat. Ca să pot trece peste, m-am iertat singură. Ca și pe tine, m-a durut. M-a durut cum nu credeam că poate să doară. Am avut dureri când mă așteptam cel mai puțin. M-am maturizat când trebuia să mai copilaresc. Când suferi, crezi că durerea ta e cea mai puternică.

Sunt oameni care iubesc atât de mult, o fac până la epuizare și totuși nu primesc nimic și nu doar de la partener, ci din toate punctele de vedere. Circulă vorba că atunci când iubești, nu aștepți nimic în schimb, dar să fiu a naibii, cum să nu vrei nimic în schimb ? Vrei și tu să fii iubit, să fii fericit. 
Te intrebi ca pentru toate lucrurile bune pe care le-ai facut, când o să îți vină și ție rândul să fii bine ?

Sunt oameni care par atât de puternici atunci cand îi ajută pe alții, dar nu se pot ajuta pe ei.

Văd zilnic pe rețelele de socializare oameni triști. Oameni pe care nu îi cunosc și alții pe care îi cunosc de-o viață, și acum rar ne spunem un -bună-.
Sunteți triști, dar cine sunt eu să vă spun asta ? Sunt doar un simplu om ca și voi. Un om care a zâmbit când era trist. Un om care a înțeles că zâmbetul e cel mai puternic accesoriu.
Nu sunt un exemplu pentru voi, dar sunt pentru mine și așa trebuie să fiți și voi. Propriul exemplu.

" He/She smiled and all I could think was "Oh shit "