Mulțumesc, an bun

                                                                                             

                       17:00


2017, rămâi cu bine ( îți mulțumesc )

Cu toții ne propunem ceva la început de an, nu ?
Mulțumesc, 2017. Mulțumesc că mi-ai dat încă un an în care am fost pe deplin fericită. Am invățat lecții extrem de importante pentru anii ce urmează. Am invățat cum fericirea depinde doar de mine și nimeni nu îmi poate spune cum și când să fiu fericită. Am învățat că atunci când îți dorești cu adevărat ceva, realizezi. Am învățat că nimic nu este îndeajuns de greu ca să nu te poți ridica. Ăsta a fost anul despre cum mi-am oferit tot timpul meu. Anul ăsta am fost egoistă, am decis să îmi ofer timpul doar mie. Mi-am oferit toate zîmbetele și le-am savurat pe deplin.


Ai plâns vreodată de fericire ? Eu da. Am fost atât de fericită fără vreun motiv, încât îmi venea să plâng. Plângeam pentru că eram fericită. Fericirea îmi îmbrățișa inima și corpul și le legăna concomitent. Mă mângâia pe spate și imi spunea " sunt aici, sunt aici cu tine, nu-i asa că e bine?"


2018, te aștept cu brațele deschise și mii de zâmbete. Să îmi aduci ce crezi tu că e mai bun pentru mine. 

Mulțumesc.